• ກຳມະບານຮາກຖານຄະນະໂຄສະນາອົບຮົມແຂວງ
  • ກອງປະຊຸມໃຫຍ່ສະມາຊິກພັກຄັ້ງທີ VII ຂອງ
  • ກອງປະຊຸມໃຫຍ່ສະມາຊິກພັກ ຄັ້ງທີ VII ຂອງ
  • ແຂວງຜົ້ງສາລີສຳເລັດກອງປະຊຸມອົງການປ
  • ແຂວງຜົ້ງສາລີ ສໍາເລັດກອງປະຊຸມຄົບຄະນ
  • ແຂວງ​ຜົ້ງ​ສາ​ລີ​ເຜີຍ​ແຜ່​ເຊື່ອມ​ຊ

ກຳມະບານຮາກຖານຄະນະໂຄສະນາອົບຮົມແຂວງຜົ້ງສາລີ ປະກາດຮັບຮອງເປັນກຳມະບານ 5 ເປັນເຈົ້າ

ກຳມະບານຮາກຖານຄະ​ນະ​ໂຄ​ສະ​ນາ​ອົບ​ຮົມ​ແຂວງຜົ້ງສາລີ ປະ​ກາດ​ຮັບ​ຮອງເປັນກຳມະບານ 5 ເປັນເຈົ້າ ໄລຍະ...

ກອງປະຊຸມໃຫຍ່ສະມາຊິກພັກ ຄັ້ງທີ VII ຂອງໜ່ວຍພັກຄະນະໂຄສະນາອົບຮົມແຂວງ ຜົ້ງສາລີ

ຂ່າວ: ກອງປະຊຸມໃຫຍ່ສະມາຊິກພັກ ຄັ້ງທີ VII  ຂອງໜ່ວຍພັກ ຄະນະໂຄສະນາອົບຮົມແຂວງ ຜົ້ງສາລີ. ...

ແຂວງຜົ້ງສາລີສຳເລັດກອງປະຊຸມອົງການປົກຄອງແຂວງປະຈຳ 6 ເດືອນ ຕົ້ນປີ 2020

ແຂວງ ​ຜົ້ງ​ສາ​ລີ ສຳ​ເລັດ​ກອງ​ປະ​ຊຸມອົງ​ການ​ປົກ​ຄອງ​ແຂວງ​ ປະ​ຈຳ 6 ເດືອນ ຕົ້ນ​ປີ 2020. ...

ແຂວງຜົ້ງສາລີ ສໍາເລັດກອງປະຊຸມຄົບຄະນະບໍລິຫານງານພັກແຂວງຄັ້ງທີ 11 ສະໄໝທີ X

  ແຂວງ​ຜົ້ງ​ສາ​ລີ​ ສໍາ​ເ​ລັດກອງ​ປະ​ຊຸມຄົບ​ຄະ​ນະ​ບໍ​ລິ​ຫານ​ງານ​ພັກ​ແຂວງ​ຄັ້ງ​ທີ 11...
ແຂວງ​ຜົ້ງ​ສາ​ລີ​ເຜີຍ​ແຜ່​ເຊື່ອມ​ຊຶມ ແລະ ຈັດ​ຕັ້ງ​ຜັນ​ຂະ​ຫ​ຍາຍ​ນິ​ຕິ​ກຳ​ຕ່າງໆທີ່​ສຳ​ຄັ​ນ​ຂອງ​ພັກ, ​ຂອງ​ຊາດ.

ແຂວງ​ຜົ້ງ​ສາ​ລີ​ເຜີຍ​ແຜ່​ເຊື່ອມ​ຊຶມ ແລະ ຈັດ​ຕັ້ງ​ຜັນ​ຂະ​ຫ​ຍາຍ​ນິ​ຕິ​ກຳ​ຕ່າງໆທີ່​ສຳ​ຄັ​ນ​ຂອງ​ພັກ, ​ຂອງ​ຊາດ.

ແຂວງ​ຜົ້ງ​ສາ​ລີ​ເຜີຍ​ແຜ່​ເຊື່ອມ​ຊຶມ ແລະ ຈັດ​ຕັ້ງ​ຜັນ​ຂະ​ຫ​ຍາຍ​ນິ​ຕິ​ກຳ​ຕ່າງໆທີ່​ສຳ​ຄັ​ນ​ຂອ...
Previous
Next

ຂ່າວໃໝ່

ກອງປະຊຸມສະຫຼຸບວຽກງານການເງິນ ປະຈຳປີ 2019 ແລະ ວາງທິດທາງແຜນການ ປະຈຳປີ 2020

ກອງປະຊຸມສະຫຼຸບວຽກງານການເງິນທົ່ວແຂວງຜົ້ງສາລີ ປະຈຳປີ 2019 

         ກອງປະຊຸມສະຫຼຸບວຽກງານການເງິນທົ່ວແຂວງ ປະຈຳປີ 2019 ແລະ ວາງທິດທາງແຜນການ ປະຈຳປີ 2020 ໄດ້ຈັດຂຶ້ນໃນລະຫວ່າງວັນທີ 20-21 ກຸມພາ 2020 ນີ້, ຢູ່ທີ່ສະໂມສອນຫຼັງເກົ່າຂອງແຂວງ ໂດຍການເປັນປະທານຮ່ວມ

ຂອງທ່ານ ຄຳຜອຍ ວັນນະສານ ຮັກສາການເລຂາພັກແຂວງ, ເຈົ້າແຂວງໆຜົ້ງສາລີ, ມີທ່ານ ປອ ວັນໄຊ ສຸກສັນ ກຳມະການພັກແຂວງ ຫົວໜ້າພະແນກການເງິນແຂວງ, ມີບັນດາທ່າານ ເຈົ້າເມືອງ-ຮອງເຈົ້າເມືອງ, ຫົວໜ້າພະແນກອ້ອມຂ້າງແຂວງ, ຫົວໜ້າຫ້ອງການ-ການເງິນເມືອງ ແລະ ພະນັກງານວິຊາການເຂົ້າຮ່ວມ.

     ທ່ານ ປອ ວັນໄຊ ສຸກສັນ ຫົວໜ້າພະແນກການເງິນແຂວງ ກໍ່ໄດ້ຂຶ້ນກ່າວເປີດປະຊຸມ ພ້ອມທັງຜ່ານຮ່າງບົດສະຫຼຸບສະພາບການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນງົບປະມານແຫ່ງລັດ ປະຈຳປີ 2019 ແລະ ທິດທາງແຜນງົບປະມານແຫ່ງລັດ ປະຈຳປີ 2020. ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນງົບປະມານແຫ່ງລັດ ປະຈຳປີ 2019 ເຊິ່ງເປັນປີທີ 4 ຂອງການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນພັດທະນາເສດ ຖະກິດແຫ່ງຊາດ 5 ປີ ຄັ້ງທີ VIII (2016-2020) ກໍຄືການຈັດຕັ້ງຜັນຂະຫຍາຍມະຕິຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ, ດຳລັດຂອງນາຍົກລັດຖະມົນຕີ, ຄຳສັ່ງແນະນຳ ຂອງຮອງນາຍົກລັດຖະມົນຕີ-ລັດຖະມົນຕີກະຊວງການເງິນ ວ່າດ້ວຍການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ, ແຜນງົບປະມານແຫ່ງລັດປະຈຳປີ 2019, ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດລາຍຮັບງົບປະມານແຫ່ງລັດ ປະຈຳປີ 2019 ຜ່ານມາ ສາມາດປະຕິບັດໄດ້ທັງໝົດ 475,42 ຕື້ກີບ, ເທົ່າກັບ 107,92% ຂອງແຜນການປີ, ທຽບໃສ່ປີຜ່ານມາແມ່ນເພີ່ມຂຶ້ນ 16,24%, ລາຍຮັບດຸ່ນດ່ຽງຈາກສູນກາງປະຕິບັດໄດ້ 324,09 ຕື້ກີບ, ເທົ່າກັບ 95,25% ຂອງແຜນການປີ, ທຽບໃສ່ປີຜ່ານມາແມ່ນເພີ່ມຂຶ້ນ 6,51%, ລາຍຮັບພູດສູນກາງປະຕິບັດຢູ່ທ້ອງຖິ່ນ ເປັນຕົ້ນ (ພາສີ, ວິຊາ) ທັງໝົດ 62,58 ຕື້ກີບ, ເທົ່າກັບ 214,31%, ທຽບໃສ່ປີຜ່ານມາແມ່ນເພີ່ມຂຶ້ນ107.08%, ລາຍຮັບຈາກທ້ອງຖິ່ນປະຕິບັດໄດ້ 88,74 ຕື້ກີບ, ເທົ່າກັບ 124,83% ຂອງແຜນການປີ, ທຽບໃສ່ປີຜ່ານມາເພີ່ມຂຶ້ນ 19,06%, ຂັ້ນເມືອງປະຕິບັດໄດ້ 18,58 ຕື້ກີບ, ເທົ່າກັບ 113,01% ຂອງແຜນການປີ, ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດລາຍຈ່າຍງົບປະມານແຫ່ງລັດທັງໝົດ 394,89 ຕື້ກີບ, ເທົ່າກັບ 94,12% ຂອງແຜນ ການປີ, ຄາດໝາຍດ້ານລາຍຮັບທັງໝົດໃຫ້ໄດ້ 429,90 ຕື້ກີບ, ທຽບໃສ່ແຜນປີຜ່ານມາ ແມ່ນຫຼຸດລົງ 2,42%, ປະຕິບັດລາຍຈ່າຍບໍ່ໃຫ້ເກີນ 396,30 ຕື້ກີບ, ທຽບໃສ່ແຜນການປີຜ່ານມາ ຫຼຸດລົງ 5,55%, ພ້ອມທັງຮັບຟັງການເຜີຍແຜ່ ຄຳແນະນຳ ສະບັບເລກທີ 5171/ກງ, ລົງວັນທີ 30 ທັນວາ 2019 ວ່າດ້ວຍການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນງົບປະມານແຫ່ງລັດ ປະຈຳປີ 2020, ຄຳແນະນຳ ສະບັບເລກທີ 1672/ກງ, ລົງວັນທີ 3 ມິຖຸນາ 2019 ວ່າດ້ວຍການກວດກາຫຼັງເບີກຈ່າຍງົບປະມານແຫ່ງລັດ, ແຈ້ງການ ສະບັບເລກທີ 1811/ຫກງ, ລົງວັນທີ 1 ສິງຫາ 2019 ກ່ຽວກັບການເກັບຄ່າທຳນຽມ ແລະ ຄ່າບໍລິການ, ຄຳສັ່ງແນະນຳ ສະບັບເລກທີ 3102/ກງ, ລົງວັນທີ 13 ກັນຍາ 2017 ກ່ຽວກັບການມອບລາຍຮັບງົບປະມານແຫ່ງລັດ ເຂົ້າບັນຊີເງິນຝາກຂອງລັດຖະບານ, ຜ່ານລະບົບທະນາຄານໃນຂອບເຂດທົ່ວປະເທດ, ຄຳແນະນຳ ສະບັບເລກທີ 3708/ກງ, ລົງວັນທີ 16 ກັນຍາ 2019 ວ່າດ້ວຍການຄຸ້ມຄອງການສົ່ງອອກ-ນຳເຂົ້າສິນຄ້າ, ເຄື່ອງຂອງຜ່ານຊາຍແດນທ້ອງຖິ່ນ ແລະ ຊາຍແດນປະເພນີ, ຄຳແນະນຳ ສະບັບເລກທີ 4488/ກງ, ລົງວັນທີ 7 ພະຈິກ 2019 ວ່າດ້ວຍການສ້າງແຂວງເປັນຫົວໜ່ວຍຍຸດທະສາດ, ສ້າງເມືອງເປັນຫົວໜ່ວຍເຂັ້ມແຂງຮອບດ້ານ ແລະ ສ້າງບ້ານເປັນຫົວໜ່ວຍພັດທະນາດ້ານການເງິນ, ຂໍ້ຕົກລົງ ຂອງທ່ານຮອງນາຍົກລັດຖະມົນຕີ-ລັດຖະມົນຕີກະຊວງການເງິນ ສະບັບເລກທີ 1196/ກງ, ລົງວັນທີ 22 ເມສາ 2019 ວ່າດ້ວຍການຄຸ້ມຄອງພະນັກງານ-ລັດຖະກອນຂະແໜງການເງິນ,  ຄຳແນະນຳເພີ່ມເຕີມ ສະບັບເລກທີ 3909/ກງ, ລົງວັນທີ 4 ທັນວາ 2018 ກ່ຽວກັບການແຈ້ງ ແລະ ຊຳລະພາສີທີ່ດິນຜ່ານລະບົບທະນາຄານ, ແຈ້ງການເພີ່ມເຕີມ ສະບັບເລກທີ 1066/ກງ, ລົງວັນທີ 8 ເມສາ 2019 ການຊຳລະພາສີທີ່ດິນ ແລະ ຄຳແນະນຳ ສະບັບເລກທີ 1626/ກງ, ລົງວັນທີ 30 ພຶດສະພາ 2019 ກ່ຽວກັບການຄຸ້ມຄອງສາງ, ນ້ຳມັນເຊື້ອໄຟ ແລະ ອາຍແກັສ ຕື່ມອີກ.

      ໃນໂອກາດກອງປະຊຸມສະຫຼຸບການຈັດຕັົ້ງປະຕິບັດ ວຽກງານການເງິນໃນທົົ່ວແຂວງຜົ້ງສາລີປະຈໍາປີ 2019 ແລະ ປຶກສາການຈັດຕັົ້ງປະຕິບັດແຜນງົບປະມານ 2020 ຄັົ້ງນີົ້ ທ່ານ ຄຳຜອຍ ວັນນະສານ ຮັກສາການເລຂາພັກແຂວງ-ເຈົ້າແຂວງໆຜົ້ງສາລີ ກໍໄດ້ໂອ້ລົມຕໍ່ກອງປະຊຸມດັ່ງກ່າວ ເຊິ່ງກ່ອນອື່ນໝົດທ່ານກໍໄດ້ຊົມເຊີຍ ແລະ ຍ້ອງຍໍຕໍ່ຜົນສຳເລັດຫຼາຍດ້ານທີ່ຍາດມາໄດ້ ເຊິ່ງບາງຕອນທ່ານໄດ້ກ່າວວ່າ: ກອງປະຊຸມວຽກງານການເງິນໃນຄັົ້ງນີົ້ເປັນປະຊຸມສໍາຄັນອີກຄັົ້ງໜຶີ່ງ ເພາະເປັນການຜັນຂະຫຍາຍການຈັດຕັົ້ງປະຕິບັດ ມະຕິກອງປະຊຸມສະພາປະຊາຊົນຂັົ້ນແຂວງ ສະໄໝສາມັນເທືີ່ອທີີ່ 8 ຂອງສະພາປະຊາຊົນແຂວງ, ໄດ້ໄຂຂຶົ້ນໃນທ່າມກາງບັນຍາກາດທີີ່ທົົ່ວປວງຊົນລາວທັງຊາດພວມຈັດຕັົ້ງຜັນຂະຫຍາຍມະຕິກອງປະຊຸມໃຫ່ຍຄັົ້ງທີີ່ X ຂອງພັກ, ມະຕິກອງປະຊຸມໃຫຍ່ຄັົ້ງທີ X ອົງຄະນະພັກແຂວງ ຕິດພັນກັບການກະກຽມ ແລະ ດໍາເນີນກອງປະຊຸມອົງຄະນະພັກເມືອງ ແລະ ແນວລາວສ້າງຊາດຂັົ້ນເມືອງ ຢ່າງເປັນຂະບວນຟົດຟື້ນ ແລະ ໃນຊ່ວງເວລາການເຝົື້າລະວັງ, ຕ້ານພະຍາດ CORONA 2019 ຫຼື COVID -19.

     ຜ່ານການຮັບຟັງການສະຫຼຸບລາຍງານ, ການເຜີຍແຜ່ບັນດານິຕິກໍາ ແລະ ຜ່ານການຮັບຟັງການປະກອບຄໍາເຫັນຂອງບັນດາສະຫາຍ ເຫັນວ່າ: ການປະຕິບັດແຜນງົບປະມານປີ 2019 ແມ່ນຢູ່ໃນສະພາບແວດລ້ອມໃນພາກພືົ້ນ ແລະ ສາກົນ ມີການຫັນປ່ຽນດ້ວຍຫຼາຍຮູບຫຼາຍສີທີີ່ເລິກແລບກວ່າເກົົ່າ; ສະພາບພາຍໃນປະເທດກໍຄືພາຍໃນແຂວງສືບຕໍ່ພົບຄວາມຫຍຸ້ງຍາກໃນຫຼາຍດ້ານ; ພວກກຸ່ມຄົນບໍ່ດີ ແລະ ພວກສັດຕູກໍສືບຕໍ່ກໍ່ກວນປັັ່ນປ່ວນດ້ວຍຫຼາຍຮູບການ ແລະ ວິທີການທີີ່ສະຫຼັບສັບຊ້ອນ; ການປ່ຽນແປງດ້ານດິນຟ້າອາກາດ, ໄພພິບັດ ແລະ ພະຍຸພະຍາດກໍເກີດຂຶ້ນກັບຄົນ ແລະ ສັດ, ເຊິ່ງທັງໝົດນັົ້ນລ້ວນແຕ່ເປັນສິີ່ງທ້າທາຍທົດສອບຕໍ່ການຈັດເກັບລາຍຮັບງົບປະມານ, ແຕ່ດ້ວຍຄວາມພະຍາຍາມຂອງທຸກຂະແໜງການພາຍໃນແຂວງ ສາມາດເຮັດໃຫ້ວຽກງານຫຼາຍໆດ້ານລ້ວນແຕ່ໄດ້ຮັບການຈັດຕັົ້ງປະຕິບັດ ແລະ ມີຜົນສໍາເລັດຫຼາຍດ້ານ ແລະ ສາມາດປະຕິບັດແຜນກລາຍຮັບ - ລາຍຈ່າຍປີ 2019 ແລະ ທັນກັບເວລາ; ອັນທີີ່ພົົ້ນເດັ່ນແມ່ນສາມາດຈັດເກັບລາຍຮັບທ້ອງຖິ່ນປະຕິບັດໄດ້ 88,74 ຕືົ້ກີບ, ເທົົ່າກັບ 124,83 % ຂອງແຜນການປີ, ໝາຍວ່າປະຕິບັດໄດ້ລືີ່ນແຜນເກືອບ 25%; ທັງໝົດນັນແມ່ນໄດ້ມາຈາກການເອົາໃຈໃສ່ຊີົ້ນໍາ-ນໍາພາຂອງຄະນະພັກ-ອົງການປົກຄອງແຕ່ລະຂັ້ນ, ການໃຫ້ຄວາມຮ່ວມມືຈາກສູນກາງ ແລະ ຜູ້ປະກອບການ ແລະ ຄວາມພະຍາຍາມ, ຄວາມອົດທົນສູ້ຊົນຂອງພະນັກງານໃນຂະແໜງການເງິນແຕ່ລະຂັົ້ນ; ໝາກຜົນທັງໝົດນັ້ນໄດ້ປະກອບສ່ວນສໍາຄັນເຂົົ້າໃນການປະຕິບັດໜ້າທີ່ປົກປັກຮັກສາ ແລະ ສ້າງສາພັດທະນາປະເທດຊາດ ກໍຄືໄດ້ປະກອບສ່ວນສໍາຄັນເຂົົ້າໃນການຈັດຕັົ້ງຜັນຂະຫຍາຍມະຕິກອງປະຊຸມໃຫຍ່ຄັ້ງທີ X ຂອງພັກ, ມະຕິ X ຂອງອົງຄະນະພັກແຂວງ ກໍຄືການປະຕິບັດແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມຄັ້ງທີ VIII ຂອງແຂວງ ສາມາດບັນລຸຕາມແຜນການທີ່ໄດ້ວາງໄວ້ເປັນສ່ວນໃຫຍ່. ແຕ່ຄຽງຄູ່ກັບຜົນງານ - ຜົນສໍາເລັດທີີ່ກ່າວມານັ້ນ ຍັງສັງເກດເຫັນໄດ້ຈຸດອ່ອນຂໍ້ຄົງຄ້າງຈໍານວນໜຶີ່ງ ທີ່ຕ້ອງໄດ້ເອົາໃຈໃສ່ສືບຕໍ່ແກ້ໄຂ ດັົ່ງນີົ້:
1. ການກໍາແໜ້ນມະຕິຄໍາສັ່ງ, ລະບຽບກົດໝາຍ ເວົົ້າລວມ, ເວົົ້າສະເພາະບັນດານິຕິກໍາກ່ຽວກັບງົບປະມານຂອງຂະແໜງການ, ອົງການຂັົ້ນແຂວງ ແລະ ບັນດາເມືອງຍັງບໍ່ທັນເລິກເຊິ່ງ ແລະ ການຜັນຂະຫຍາຍກໍບໍ່ທັນທົົ່ງເຖິງ, ຈາກບັນຫາດັ່ງກ່າວຈຶ່ງເຮັດໃຫ້ຜູ້ປະກອບການບໍ່ທັນເຂົົ້າໃຈຢ່າງເລິກເຊິ່ງ ແລະ ການຈັດເກັບບາງແຫຼ່ງລາຍຮັບບໍ່ທັນຖືກຕ້ອງ.
2. ຄະນະພັກ, ອົງການປົກຄອງບາງຂັ້ນ, ບາງບ່ອນບໍ່ທັນຖືສໍາຄັນ ແລະ ເອົາໃຈໃສ່ຕໍ່ການຊີ້ນໍາ, ການກວດກາ ໃນການຈັດເກັບລາຍຮັບ ແລະ ປະຕິບັດລາຍຈ່າຍເທົົ່າທີີ່ຄວນ, ຍັງປະປ່ອຍໃຫ້ແຕ່ຂະແໜງການເງິນເປັນຜູ້ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ, ຍິ່ງໄປກວ່ານັ້ນຄະນະນໍາບາງບ່ອນຮູ້ແຕ່ຊີ້ນໍາການຈ່າຍ, ໂດຍບໍ່ຄຳນຶງເຖິງລະບຽບກົດໝາຍ, ເຊຶ່ງພາໃຫ້ເກີດຜົນການກວດສອບຕາມມາ ແລະ ແກ້ໄຂບໍ່ຕົກ.
3. ການເກັບແຫຼ່ງລາຍຮັບທີ່ບໍ່ທັນໝົດ, ຍັງລາຍຮັບທີ່ຍັງຮົົ່ວໄຫຼ, ແຫຼ່ງລາຍຮັບທີ່ບົົ່ມຊ້ອນຢູ່.
4. ຄວາມຮູ້ຄວາມສາມາດ, ຄຸນສົມບັດ ແລະ ແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກ ຂອງພະນັກງານໃນຂະແໜງການເງິນຈໍານວນໜຶ່ງຍັງບໍ່ສົ່ງ ແລະ ຄວາມໂປ່ງໃສບໍ່ທັນດີ.
      ບັນດາຈຸດອ່ອນ, ຂໍ້ຄົງຄ້າງທີ່ກ່າວມານັ້ນ, ຖ້າພວກເຮົາບໍ່ພ້ອມກັນແກ້ໄຂໄວ ແລະ ເດັດຂາດ ແນ່ນອນຈະນໍາຜົນເສຍຫາຍມາໃຫ້ແກ່ບຸກຄົນ, ຄອບຄົວ, ຍາດພີີ່ນ້ອງ ແລະ ການຈັດຕັົ້ງ ແລະ ເພືີ່ອເຮັດໃຫ້ການຈັດຕັົ້ງປະຕິບັດວຽກງານການເງິນໃນທົົ່ວແຂວງ ໃນປີ 2020 ດໍາເນີນໄປຖືກຕ້ອງ ແລະ ສາມາດບັນລຸໄດ້ຕາມແຜນ ທ່ານຍັງໄດ້ເນັ້ນບາງຈຸດດັ່ງນີ້:
1. ຕ້ອງກໍາແໜ້ນແນວທາງນະໂຍບາຍ, ລະບຽບກົດໝາຍ, ລັດຖະບັນຍັດ, ຄໍາສັ່ງ, ຄໍາແນະນໍາກ່ຽວກັບການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນງົບປະມານໃຫ້ເລິກເຊິ່ງ ແລະ ໜັກແໜ້ນຫາກເຫັນວ່ານິກໍາໃດບໍ່ສອດຄ່ອງກັບທ້ອງຖິ່ນເຮົາກໍໃຫ້ຫັນເປັນນິຕິກໍາລຸ່ມກົດໝາຍຕື່ມ ແລະ ຈັດຕັົ້ງປະຕິບັດໃຫ້ຖືກຕ້ອງ ແລະ ເຂັ້ມງວດ.
2. ກໍາແໜ້ນຄາດໝາຍຂອງແຜນງົບປະມານປີ 2020 ໃຫ້ເລິກເຊິ່ງ ແລະ ບັນດາຄາດໝາຍດ້ານລາຍຮັບ-ລາຍຈ່າຍ ເປັນແຜນງວດ, ແຜນເດືອນ, ແຜນປະຈໍາອາທິດ ແລະ ແຜນມື້ໃຫ້ລະອຽດ ຕິດພັນກັບການມອບຄວາມຮັບຜິດຊອບໃຫ້ຈະແຈ້ງ, ສາມາດກວດກາ -ກວດສອບໄດ້.
3. ຄະນະພັກ, ອົງການປົກຄອງແຕ່ລະຂັ້ນ ເປັນຕົົ້ນແມ່ນຫົວໜ້າພະແນກການ, ອົງການຂັ້ນແຂວງ, ຫົວໜ້າກອງບັນຊາການ ປກຊ-ປກສ ແລະ ຄະນະພັກ - ອົງການປົກຄອງເມືອງ ຕ້ອງໃຫ້ຄວາມສໍາຄັນ ແລະ ເອົາໃຈໃສ່ຊີ້ນໍາຕໍ່ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນງົບປະມານໃນຂັ້ນຂອງຕົນໃຫ້ແທດເຖິງ ແລະ ເປັນປົກປົກກະຕິຕໍ່ເນືີ່ອງ ແລະ ເອົາໃຈໃສ່ສຶກສາອົບຮົມ ແລະ ນໍາພາການເມືອງ-ແນວຄິດ ດ້ວຍຫຼາຍຮູບການ, ຫຼາຍວິທີການທີ່ແທດເຖິງ ເພືີ່ອແນໃສ່ປ້ອງກັນພະນັກງານ, ສ້າງໄດ້ພະນັກງານທີີ່ມີຄວາມຈົ່ງຮັກພັກດີ ແລະ ສາມາດເປັນຜູ້ສືບທອດທີ່ດີໄດ້.
4. ເອົາໃຈໃສ່ບໍາລຸງ ແລະ ກໍ່ສ້າງ ໃຫ້ພະນັກງານໃນຂະແໜງການເງິນແຕ່ລະຂັ້ນ ໃຫ້ຄວາມເຂັ້ມແຂງ, ມີຄວາມສາມາດ, ມີຄຸນສົມບັດ, ມີຈັນຍາບັນ, ມີລະບຽບແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກທີີ່ຖືກຕ້ອງ ແລະ ສາມາດຈັດຕັ້ງປະຕິບັດໜ້າທີີ່ຕາມການມອບໝາຍໄດ້ເປັນຢ່າງດີ.
5. ສະໜອງງົບປະມານສົົ່ງເສີມວິຊາການໃຫ້ພຽງພໍ, ສະໜອງອຸປະກອນທີີ່ຈໍາເປັນ ແລະ ສົົ່ງເສີມການນໍາໃຊ້ເຄືີ່ອງມືທີີ່ທັນສະໄໝ, ຊຶີ່ງລວມມີລະບົບ TaxRIS ຢູ່ບ່ອນທີີ່ມີເງືີ່ອນໄຂ, ມີປະສິດຕິຜົນ ແລະ ສາມາດເກັບລາຍຮັບໄດ້ຄຸ້ມຄ່າ, ທັງໝົດນັ້ນ ເພືີ່ອແນໃສ່ເກັບລາຍຮັບ ໃຫ້ໄດ້ຄົບຖ້ວນ, ຖືກຕ້ອງ ແລະ ບັນລຸໄດ້ລືີ່ນແຜນ.
6. ກວດກາຄືນແຫຼ່ງລາຍຮັບທີີ່ເກັບບໍ່ທັນໄດ້ໝົດ, ແຫຼ່ງລາຍຮັບທີີ່ຍັງຮົົ່ວໄຫຼ, ແຫຼ່ງລາຍຮັບທີີ່ຍັງບົົ່ມຊ້ອນ ແລະ ແຫຼ່ງລາຍຮັບທີີ່ຈະເກີດຂຶ້ນໃໝ່ໃຫ້ຈະແຈ້ງ ແລະ ນໍາໃຊ້ວິທີການ, ກົນໄກ ແລະ ມາດຕະການ ທີີ່ບັນດາສະຫາຍໄດ້ປະກອບຄໍາເຫັນ ໂດຍຕິດພັນກັບການແບ່ງຄວາມຮັບຜິດຊອບໃນການຈັດເກັບໃຫ້ລະອຽດຈະແຈ້ງ ແລະ ສາມາດກວດກາ-ກວດສອບໄດ້.
7. ກວດກາຖານລາຍຮັບແຕ່ລະປະເພດ ເຊຶ່ງລວມມີຖານລາຍຮັບຈາກການປູກ, ການລ້ຽງ, ການປຸງແຕ່ງ, ການເຊົົ່າສໍາປະທານ, ການບລິການ ແລະ ຈາກທີ່ດິນໃຫ້ຈະແຈ້ງ ແລະ ກໍານົດໄດ້ມາຮອດປີ 2019 ແຕ່ລະປະເພດມີເທົົ່າໃດ ແລະ ສະຫຼຸບໃນປີ 2020 ແຕ່ລະປະເພດມີການເພີີ່ມແນວໃດ, ແມ່ນຂອງພາກສ່ວນໃດເພີີ່ມ ແລະ ພາກສ່ວນໃດບໍ່ເພີ່ມ.
8. ເອົາໃຈໃສ່ແກ້ໄຂຜົນການກວດສອບການຈັດຕັົ້ງປະຕິບັດ ແຜນງົບປະມານທີີ່ຍັງຄ້າງໃຫ້ຕົກໄປໝົດໄປເທືີ່ອລະກ້າວ ແລະ ບໍ່ໃຫ້ເກີດໃໝ່ຕືີ່ມ ພ້ອມທັງຖືເອົາການຈັດຕັົ້ງປະຕິບັດວຽກນີ້ເປັນຂະບວນການແຂ່ງຂັນໜຶີ່ງ ແລະ ຖືເປັນໄມ້ຫຼາວັດແທກໜຶ່ງໃນການປະຕິບັດໜ້າທີ່ການເມືອງຂອງຄະນະພັກ, ອົງການປົກຄອງແຕ່ລະຂັ້ນ.
9. ການຄຸ້ມຄອງລາຍຈ່າຍກ ໍ່ໃຫ້ຖືກຕ້ອງຕາມແຜນອະນຸມັດ, ຖືກຕາມຮ່ວງ, ຕາມບ້ວງ, ຖືກຕ້ອງຕາມລະບຽບກົດໝາຍກໍານົດ, ສໍາຄັນໃຫ້ສາມາດສະໜອງໄດ້ລາຍຈ່າຍເງິນເດືອນ ແລະ ລາຍຈ່າຍຮັບໃຊ້ວຽກງານຈໍາເປັນຮີບດ່ວນ, ດັ່ງນັ້ນ ຕ້ອງຈັດສັນແຜນລາຍຈ່າຍໃຫ້ຖືກຕ້ອງ, ທັງໃຫ້ມີບ້ວງທີີ່ແຮໄວ້.
10. ສໍາລັບຄະນະພັກຮາກຖານພະແນກການເງິນແຂວງ ກໍໃຫ້ປັບປຸງລະບອບແບບແຜນວິທີນໍາພາ ແລະ ວິທີເຮັດວຽກໃຫ້ຖືກຕ້ອງຕາມກົດລະບຽບຂອງພັກ, ກໍານົດລະບຽບຂອງຄະນະພັກຮາກຖານໃຫ້ລະອຽດຕືີ່ມ, ເຊິ່ງລວມມີລະບອບປະຈໍາການ, ການລາຍງານ, ການຂໍຄໍາເຫັນຕາມພາລະບົດບາດ, ໜ້າທີີ່ ແລະ ສິດ ຕາມລະບອບຫົວໜ້າດ່ຽວ, ທັງເພີີ່ມຄວາມຮັບຜິດຊອບຕໍ່ໜ້າທີີ່ການເມືອງຂອງແຕ່ລະສະຫາຍທີີ່ໄດ້ມອບໝາຍໃຫ້ສູງຂຶ້ນຕືີ່ມ, ຖ້າບໍ່ດັ່ງນັ້ນຈະເສຍທັງຄວາມສາມັກຄີ ແລະ ຈະເຮັດໃຫ້ພາຍໃນບໍ່ສະຫງົບ.
11. ເພີີ່ມທະວີວຽກງານກວດກາ ແລະ ກວດສອບໃຫ້ເປັນປົກກະຕິ, ຜ່ານຂະບວນການກວດກາຕ້ອງຊອກໃຫ້ເຫັນວຽກດີຄົນເດັ່ນ ແລະ ປະຕິບັດນະໂຍບາຍໃຫ້ຖືກຕ້ອງເໝາະສົມ, ກົງກັນຂ້າມກໍປະຕິບັດວິໄນຕໍ່ຜູ້ລະເມີດ, ບໍ່ເຮັດສໍາເລັດໜ້າທີີ່ຕາມການມອບໝາຍຢ່າງເຂັ້ມງວດ ແລະ ເດັດຂາດ, ໂດຍມອບໃຫ້ພະແນກການເງິນແຂວງ, ຂະແໜງກວດກາ, ພະແນກການເງິນແຂວງເຮັດວຽກງານດັ່ງກ່າວຢ່າງແຂງແຮງ.
 

ສາຍພົວພັນລາວ-ຫວຽດນາມ

ພິທີພົບປະແລກປ່ຽນບົດຮຽນລະຫວ່າງຄະນະໂຄສະນາອົບຮົມແຂວງຜົ້ງສາລີ ກັບຄະນະໂຄສະນາສຶກສາແຂວງດຽນບ່ຽນ

ເຊື່ອມຕໍ່ເວບໄຊ້ທ

ເລກໂທ ສຸກເສີນ

ແຈ້ງໄຟໄໝ້:   1190
ຕຳຫຼວດ:       1191
ລົດໂຮງໝໍ:    1195
ໄຟຟ້າ:          1199
ນໍ້າປະປາ:      1169

ຈຳນວນຄົນອອນໄລ໌ທ

ມີ 17  ຂາສັນຈອນ ແລະ ບໍ່ມີສະມາຊິກອອນໄລນ໌ ອອນໄລນ໌

ສະຖິຕິຜູ້ເຂົ້າຊົມ:

96887
ມື້ນີ້ມື້ນີ້95
ມື້ວານນີ້ມື້ວານນີ້76
ອາທິດນີ້ອາທິດນີ້448
ເດືອນນີ້ເດືອນນີ້588
ທັງໝົດທັງໝົດ96887

ບົດຄວາມທີ່ໄດ້ຮັບຄວາມສົນໃຈ

ສາລະໜ້າຮູ້

ກິດຈະກຳ